Over ons
COMPLAINABLE is ontstaan vanuit de vraag die voortdurend naar voren kwam bij afdelingen debiteurenbeheer: “klanten betalen hun rekening niet, omdat ze een klacht hebben”.
Met die signalen en de kennis vanuit de praktijk heeft COMPLAINABLE zijn kennis gebundeld en is zich meer gaan interesseren en specialiseren in klachten en de kansen ervan, ofwel klachtenmanagement. Want klachten betekent niet bij voorbaat: het verliezen van klanten of het niet krijgen van geld.
Uit ervaring blijkt dat veel (grote) organisaties geen idee hebben wat er bij hun in de organisatie met klachten wordt gedaan en wat het kan opleveren.
Het enthousiasme, de praktijkervaring uit het bedrijfsleven, de kennis van klachtentrainingen en de klantcontacten maakt het voor COMPLAINABLE mogelijk om zich specialist te noemen in klachtenmanagement en met de klant mee te denken wat de kansen zijn van klachten!
Deze basis en het gebruik maken van kennis en kunde om ons heen, maken wij het mogelijk om op vele vlakken met u mee te denken over klachtenmanagement in úw organisatie.
Wij zijn ervan overtuigd dat een klacht kansen en mogelijkheden creëert voor uw organisatie, klanten en medewerkers!