Producten & Diensten
Kent u het misschien wel; u wilt iets doen met de klachten die uw organisatie wel eens krijgt, of u weet misschien niet eens hoeveel klachten u eigenlijk binnenkrijgt? Wellicht dat het zelfs lastig is om een klacht goed te kunnen omschrijven: wat is eigenlijk een klacht en wat kan u er mee?
Over inrichting van klachtenmanagement valt veel te zeggen, alleen wat is nu de juiste manier? Wat past binnen uw organisatie nu het beste en wat kan u eigenlijk allemaal doen op dit gebied? Gaan wij op klachtenmanagement mee met onze tijd; maken wij ook gebruik van Social Media ofwel WebCare.
COMPLAINABLE vindt het fijn om samen met u hierover te denken, te discussiëren en te kijken naar wat ú eigenlijk doet met klachten: wegstoppen of de confrontatie op gecontroleerde manier aangaan en hier kennis en kunde voor in huis te hebben: uw eigen medewerkers!
Samen met u, kijkt COMPLAINABLE naar welke product(en) en/of dienst(en) binnen uw organisatie past. Dit kan variëren van een meting over de kwaliteit van afhandeling van de huidige klachten, tot het positioneren van klachtmanagement en de kansen die het met zich meebrengt.
De mogelijkheden die we samen met u willen doorlopen kunnen zijn: advies, coaching, trainingen, metingen, of misschien zelfs wel ad interim projecten.
Het doel dat we samen voor ogen moeten hebben is een juiste vorm vinden van het goed controleren van klachtenmanagement en het benutten van de kansen die het met zich meebrengt.
Neem gerust contact met ons op om te sparren over dit onderwerp. Wellicht dat u zich daardoor alleen al realiseert of u de kansen van klachten ziet en benut.